پروژه آزمایشگاه فروردین

درباره آزمایشگاه فروردین

آزمایشگاه پاتوبیولوژی فروردین که در فرودین ماه سال 1382 آغاز به کار نمود، با توجه به رعایت دقیق استانداردهای کیفی، موفق به دریافت لوح کیفیت استاندارد ازطرف آزمایشگاه مرجع سلامت، درخرداد ماه سال 1389 گردید و بنابراین این افتخار را دارد که دارنده اولین لوح کیفیت استاندارد در سطح آزمایشگاه های پزشکی استان تهران باشد.

با عنایت پروردگار مهربان، شعبه دوم آزمایشگاه پاتوبیولوژی فروردین با نام آزمایشگاه پاتوبیولوژی فروردین نوین در تیر ماه سال 1392 با نگاهی نو و آینده نگر و به منظور ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی افتتاح گردید.

با یک بار تجربه خدمات ازمایشگاهی در فروردین تمایز و‌ نو‌آوری در کیفیت و سرعت را قطعا احساس خواهید کرد و مشتری وفادار ما خواهید بود

این مجتمع آزمایشگاهی علاوه بر بخش های تخصصی روتین از جمله بخش پاتولوژی، بیوشیمی، میکروب شناسی، ایمنی شناسی، ویروس شناسی، قارچ شناسی، خون شناسی و انگل شناسی، دارای بخش های فوق تخصصی مانند تشخیص  مولکولی، ایمونولوژی، هورمون و فلوسایتومتری است و قابلیت انجام اورژانس تست­های تخصصی و فوق تخصصی را، با کمک سیستم های تمام اتوماتیک حساس و بسیار دقیق و در حداقل زمان ممکن، بنا به درخواست شما پزشکان و مراجعین محترم ، دارا می باشد.

استراتژی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

برندینگ

تولید محتوا

بدون شبکه‌های اجتماعی فعال هیچ کسب‌وکاری نمیتونه توی حوزه مارکتینگ دستاورد ویژه‌ای داشته باشه. نمیخوام درباره اهمیت شبکه‌های اجتماعی حرف بزنم چون همه میدونن. میخوام بگم ما توی این پروژه متوجه شدیم که آزمایشگاه فروردین که یک آزمایشگاه شناخته شده و قوی در سطح شهر تهران شناخته میشه توی این حوزه نیاز به کارهای مختلفی داره. واسه همین توی قدم اول اینستاگرامشون رو راه انداختیم. یعنی بعد از نیازسنجی که کردیم قدم اول برای فعالیت محتوایی رو اینستاگرام قرار دادیم.

اصلی‌ترین استراتژی‌ محتوایی هم که دنبال کردیم استفاده از توان داخلی مجموعه بود. مخاطب از اینکه ببینه توی یه مجموعه چه خبره، آدم‌ها اونجا چیکار میکنن، پشت صحنه کارها رو ببینه براش جذابه و ازش استقبال میکنه. توی این شرایط اعتماد بیشتری میکنه. به همین خاطر تولید محتواهای کاربردی در حوزه آزمایشگاه رو شروع کردیم و از کارشناسان و نیروی انسانی شاغل توی آزمایشگاه فروردین استفاده کردیم تا هم کار واقعی باشه، هم از توان مجموعه برای ارتباط بیشتر با مخاطب استفاده کردیم تا هم سطح کیفی کار که یه کار تخصصی محسوب میشه رو حفظ کرده باشیم. با این کار هزینه اضافی برای تولید محتوا و استفاده از بازیگر و مجری و راوی رو حذف کردیم.

الان که دارم این توضیحات رو میدم ریلز اینستاگرام توی سطح جهانی مطرح شده و صفحاتی میتونن رشد کنن که توی ساخت ریلز به موفقیت برسن. به همین خاطر محتوای ویدیویی رو با محوریت ریلز طراحی کردیم و موضوعاتی که برای مخاطبان یک آزمایشگاه مهم و کاربردی بود رو شناسایی کردیم و بعد به سراغ ساخت ریلزها رفتیم.

همزمان استوری های آموزشی رو هم شروع کردیم. هر روز یک موضوع آموزشی در حوزه آزمایشگاه رو برای مخاطبان آماده می کردیم ولی محدود به همین آموزش ها نبودیم. خدمات مختلف آزمایشگاه فروردین در کنار آموزش ها از طریق استوری ها به دست مخاطبان می رسید که نگاه تک بعدی و خسته کننده به محتوای ارائه شده نداشته باشیم.

طراحی سایت و سئو

آزمایشگاه فروردین،‌ یکی از آزمایشگاه‌های پزشکی بزرگ داخل شهر تهران است. بنابراین، در زمان طراحی سایت آزمایشگاه فروردین، باید این مورد کاملا برای مخاطب قابل لمس میشد.

در اولین گام، بررسی‌های کامل صورت گرفت تا نیازهای آزمایشگاه فروردین از وبسایت کاملا بر اساس استراتژی بازاریابی آن‌ها مشخص شود. پالت رنگ رو بر اساس لوگو به همراه مقداری بهینه‌سازی ایجاد کردیم.

چون پروژه سلامت محور هست، مگه میشه غیر از سلامت رو برای کاربر بخواهیم؟ مقاله‌های آموزشی به نحوی به کاربرها نشون داده میشه که به چشم اونها کمترین آسیب وارد بشه و به راحتی قادر به خوندن مقالات باشن.

از لحاظ عملکرد و سرعت هم طبق همه وبسایت‌هایی که طراحی میکنیم، این سایت رو هم به سریع‌ترین حالت ممکن خودش رسوندیم. از بهینه‌سازی خودکار تصاویر گرفته تا انواع Cache و استفاده از سرورهای پر قدرت و سریع و بهینه‌سازی فایل‌ها و روش ارائه آنها به کاربر و بسیاری موارد دیگر رو برای وبسایت آزمایشگاه فروردین در نظر گرفتیم.

تمام تلاش خودمون رو کردیم تا یک وبسایت مارکتینگی برای آزمایشگاه فروردین طراحی کنیم و این وبسایت کاملا از بخش جواب‌دهی جداست اما دسترسی کاربر به این بخش به ساده‌ترین روش ممکن میسر می‌باشد.

تمام کارهای انجام شده برای این سایت داخل چند کلام قابل گفتار نیست و توصیه میکنم حتما به وبسایت این پروژه سر بزنید.

وبسایت “ریسپانسیو” به چه معناست؟1402/10/10 13:59:04

عبارت Responsive که در فارسی واکنشگرا ترجمه شده، به این معنی است که یک وبسایت روی دستگاه‌ها با سایز صفحه نمایش مختلف قادر به تغییر حالت و نمایش مطابق آن دستگاه است و هیچ مشکلی در طراحی و استفاده از آن بوجود نخواهد آمد.

منظور از پنل مدیریت “ویرایش آسان” چیست؟1402/10/10 13:32:13

در این نوع پنل مدیریت، افرادی که از حداقل دانش کامپیوتر مانند تایپ کردن اطلاع داشته باشند، قادر هستند به سادگی و به صورت اصولی بر روی سایت خود تغییراتی اعمال کنند و هیچ آسیبی به هیچ بخش از سایت وارد نشود.

طراحی و اجرای کمپین

نفرات فعال این پروژه

مدیر طراحی سایتمصطفی قلی‌زاده

مصطفی قلی‌زاده

مدیر محتوارسول شکوهی

رسول شکوهی

گرافیستمونا هادی

مونا هادی

مدیر شبکه‌های اجتماعیسارا صادقی

سارا صادقی

برو بالا